يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

گاف روزنامه همشهری در تبلیغ آشکار بهائیت!

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 77548
مسئولان آگهی های روزنامه همشهری بار دیگر با بی توجهی خود گاف بزرگی را به وجود آوردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پرچم: پس از آنکه روزنامه همشهری دو سال پیش اقدام به انتشار آگهی تبریک برای مریم رجوی همسر سرکرده گروهک منافقین کرد این بار این روزنامه در صفحه اول خود به تبلیغ بهائیان پرداخت.

در شماره امروز روزنامه همشهری در نیم تای پائین این روزنامه آگهی بزرگی به چاپ رسیده که با تیتر" زندگی را در سفر تجربه کنید" مردم را برای سفر به هند به آژانس های مسافرتی دعوت کرده است. در تصویر بزرگی که در این آگهی منتشر شده معبد لوتوس در دهلی نو به تصویر کشیده شده است که در زیر تصویر شرحی از آن به چاپ رسیده است.

این در حالی است که لوتوس تمپل یا معبد نيلوفر (Bahá'í Houses of Worship یا Lotus Temple) معبد آیین بهائی یا مشرق الاذکار بهائیان در شهر دهلی‌نو پایتخت هندوستان است . معماری این بنا به شکل گل لوتوس است.

معمار این ساختمان یک ایرانی بهایی به نام فریبرز صهبا است که در طرح معماری این بنا از گل نيلوفر آبی الهام گرفته است.

این بنا جديدترين مشرق اُلاذکار بهائیان است که در جهان ساخته شده زمین آن در سال ۱۹۵۳ خریداری شده و ساخت آن در سال ۱۹۸۰ شروع و پس از ۶ سال، در ۲۴ دسامبر ۱۹۸۶ به‌اتمام رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *