اعتصاب دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول در اعتراض به اهانت به امام و مقدسات

و جريان فتنه و اغتشاش گروهي اندك كه با بصريت دانشجويان رسوا شدند

بسمه تعالي

امروز دانشجويان با غيرت دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول در ادامه ي محكوم كردن اهانت و هتك حرمت نسبت به امام راحل و عظيم الشان -ره- تجمعي هزار نفري روبروي ساختمان فني مهندسي اين دانشگاه برگزار كردند و در بيانيه ي پاياني خود تمام اين حركات محنوس را محكوم و خود را پيرو راه امام خميني ره و ياور ولايت حضرت آيت الله العظمي خامنه اي ناميدند.

در ميان اين اجتماع بسيار عظيم دانشجويي كه حدود ساعت ۱۱صبح با تجمع در مسجد موعود دانشگاه شروع به حركت به سمت ساختمان فني مهندسي كردند چهره هاي فرهيخته زيادي شامل اساتيد بزگوار ، اعضاي هيئت علمي دانشگاه ، رياست محترم دانشگاه به همراه جمعي از معاونين و رياست دانشكده ها و جمعي از كاركنان و زحمت كشان دانشگاه مشاهده مي شد.

شعارهاي وحدت بخشي كه دانشجويان مومن و با غيرت دزفولي در حمايت از انقلاب و آرمان امام ره مي دانند به قرار زير بود:

- خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست

-لبيك يا خامنه اي لبيك يا حسين است

- آمريكا در چه فكريه خامنه اي خمينيه

- اطاعت از خامنه اي اطاعت از امام است

و ....

با نزديك شدن به ساعت نماز ظهر و به گوش رسيدن اذان از مسجد دانشگاه دانشجويان با غيرت و مسلمان و پيرو خط ولايت با سر دادن شعارهايي در حمايت از مقام معظم رهبري و امام خميني ره براي اقامه نماز جماعت به سمت مسجد دانشگاه حركت كردند.

در نزديكي مسجد با دادن شعار پاياني و خواندن و زمزمه كردن سرود " ياد امام و شهدا-ع-" در پي پايان دادن به تجمع و برگزاري نماز جماعت بودند كه به يكباره متوجه شدند عده اي قليل كه خود را حامي ميرحسين موسوي مي دانستند با سر دادن شعارهاي انحرافي و توهين آميز به دانشجويان و مقام ولايت مقابل ساختمان فني دانشكده تجمع كرده اند.

كه در پي اين اقدام دانشجويان با غيرت و مسلمان با سر دادن شعارهايي همچون " خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست " ،  " لبيك يا خامنه اي لبيك يا حسين است " ، " سبز فقط سبز علي رهبر فقط سيد علي " و "حزب فقط حزب الله ، سيد علي روح الله " و سينه زنان به سمت دانشكده ي فني حركت نمودند.

كه به محض رسيدن دانشجويان پيرو ولايت و با غيرت آن جمعيت اندك و قليل به شكلي ذلت بار در ميان جمعيت محو شدند و در ميان جمعيت زياد دانشجويان با غيرت دزفولي خود را هيچ ديدند.

بلافاصله سعي كردند خود را به گوشه اي بكشانند و يكجا جمع شوند تا شايد بتوانند به ادامه ي حركت انحرافي خود ادامه دهند كه با بصيرت دانشجويان مواجه شدند و صدايشان در ميان شعارهاي " منافق حيا كن دانشگاه رو رها كن " ، " جنبش سبز علوي آماده قيام است " و ديگر شعارهاي ولايي گم شد كه به يكباره با صحنه اي تاسف انگير مواجه شديم.

در اين مرحله وقتي متوجه شدند نمي توانند به نيات پليد خود برسند و نمي توانند دانشجويان را گمراه و به راه خود بكشانند شروع به هوووو كشيدن و هلهله كردن و سوت زدن كردند كه شايد صداي روشنگرانه ي دانشجويان به گوش اهل حق نرسد. كه  خود بنده ناخود آگاه به ياد واقعه ي كربلا و مظلوميت امام حسين عليه السلام افتادم كه چگونه يزيديان با هلهله كردن و صداي اسب ها را در آوردن نگذاشتند امام حسين عليه السلام صحبت كنند  و به خواست خدا ، يزيديان زمان خود را بهتر شناختم و  اعتقادم به حقانيت رهبر مظلوممان بيشتر شد.

ولي اين بار ديگر تاريخ دوباره تكرار نشد و باز هم در اين مرحله نتوانستند به نيات پليد خود برسند و دانشجويان را خسته كنند. و در ادامه  به توهين و سر دادن شعارهاي توهين آميز نسبت به امام خميني ره و رهبري عظيم الشان رو آوردند كه با خشم دانشجويان روبرو شدند و زماني كه ديدند نمي توانند روبروي جمعيت عظيم دانشجويي بايستند همانند گله ي گوسفنداني كه رم كنند درب ساختمان فني را باز كرده و توهين كنان پا به فرار گذاشتند.

در پي اين اقدام و اقدام قبلي آنها مبني بر تجمع انحرافي روبروي ساختمان فني مهندسي زماني كه دانشجويان براي نماز محل را ترك كرده بودند، دانشجويان باز هم با بصيرت خود تصميم گرفتند كه براي مانع شدن از اغتشاش دوباره، نماز جماعت وحدت بخش را روبروي ساختمان فني مهندسي برگزار كنند.

و در پي اين تصميم دانشجويان با بصيرت با كسب اجازه و دعوت از پيش نماز مسجد موعود دانشگاه براي برگزاري نماز روبروي ساختمان فني با موافقت امام جماعت و مسئولين دانشگاه روبرو شدند و با محيا كردن مكان نماز و وسايل نماز نظير مهر ، موكت و فرش و بلند گو  ، نمازي با شكوه و وحدت بخش را روبروي ساختمان فني مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي دزفول اقامه كردند كه به خواست خدا نفاق آن عده ي قليل كه خود را حامي ميرحسين موسوي مي دانستند با شركت نكردن در نماز وحدت بخش آشكار شد كه البته اخبار رسيده مبتني بر اين است كه حتي در پي جلوگيري از نماز جماعت بوده اند كه خدا را شكر در اين مرحله هم خداوند منان دست فتنه گران و منافقان را رو كرد و بر همگان مشخص شد كه اصلي ترين مشكل اينان اسلام و دين خداست.

دانشجوي رشته ي مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۸

به اميد ظهور...